نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

مرصاد

 خودروی نظامی بدون سرنشین ساخت ایران با نام مرصادرونمایی شد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب...
در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از خودروی نظامی بدون سرنشین مرصاد ام ۲۵ رونمایی شد. سرپرست تیم سازنده خودروی نظامی بدون سرنشین مرصاد ام ۲۵ در این زمینه اظهار داشت: این خودرو با تلاش شبانه روزی تیم پنج نفری در مدت ۸۰۰ ساعت کار تکمیل شده است. محمد مهدی شیرمحمدی افزود: مرصاد ام ۲۵ قابلیت‌هایی همچون شناسایی منطقه و حمل بار تا ۲۰۰ کیلوگرم، تیر اندازی و ردیابی هدف با دقت بسیار بالا، تعریف مسیر به صورت خودکار و آنلاین و از بین بردن دشمن و استفاده جهت خنثی سازی در میادین مین را دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به مخزن سوخت تعبیه شده در این خودرو قابلیت فعالیت در ۱۰ ساعت کاری به طور مستمر را دارد و حرکت در شیب ۳۰ درجه، قابلیت غیر قابل واژگونی زیاد، سرعت تا ۷۰ کیلومتر، وزن ۳۰۰ کیلوگرمی و موتور دو زمانه تمام اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. شیرمحمدی بیان کرد: نصب سلاح نیمه‌ سنگین مثل موشک‌های کاتیوشا، کنترل از راه دور از یک تا ۳۰ کیلومتر، تعلیق هر چهار چرخ به صورت مستقل و شاسی کاملاً جداشدنی از مشخصات دیگر این خودرو بدون سرنشین نظامی است. وی گفت: قیمت تمام شده این خودرو کمتر از ۱۰ میلیون تومان است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با رایزنی‌های انجام شده در اختیار صنایع نظامی کشور قرار گیرد.


bsj sajjad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی