نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

یا رب گناهکارم و آلوده دامنم /پیشنهاد ویژه عرفه

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶ ب.ظ

یا رب گناهکارم و آلوده دامنم
تو چاره‌ساز و از همه بیچاره‌تر منم


   مأیوس از عنایت و لطف تو نیستم
   با این همه گناه که باشد به گردنم


     صد بار توبه کرده و توبه شکسته‌ام
     این بار توبه کردم از این توبه ‌کردنم


       شیطان هماره دشمن من، تو همیشه دوست
       من دوست را نهاده، به دنبال دشمنم


         بگذشت عمر و برزخ من می‌شود شروع
         از لحظه‌ای که روح جدا گردد از تنم


           ای مرگ مهلتی که در این تنگنای وقت
           دست دعا به دامن آل عبا زنم


             خواهی اگر گناه مرا بر رُخم کشی
             بهتر که خویش را به جهنّم بیفکنم


               کردم گناه و توبه شکستم هزار بار
               یکدم نشد که سر عوض توبه بشکنم


                 دریا حریف نیست که پاکم کند دگر
                 باید شود به خون جگر پاک، دامنم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
bsj sajjad

توبه

نظرات  (۴)

۲۹ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۲ ๓iŞŞ  คຖē
التماس دعا
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۰۷ استاد بزرگ
بسیار زیبا بود.
التماس دعا داریم.
سلام
زیبا و جالب بود. سپاس!
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی