نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

ذهن براشفته من

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ

ساعت هایی سخت ذهنی آشفته از معارف ، افکار ، اعمال ، ... زندگی بر وفق مراد نیست چرخ دنیا  دیگر برای من نمیچرخد !

زیبا بود آن روزی که میتوانستم ببینم و ندیدم به عشق سازنده عاشقیم به عشق پروردگاری که خلق کرد برای رستگاری خلق کرد برای پیشرفت و فرمان داد بر نیکی و بزرگواری اما کو گوش شنوا

اما من در زندگی فراموشم شده انگار باید ها و نباید هایی هست دیدنی ها و نادیدنی ها شنیدنی ها و ناشنیدنی ها هر بار به خود میگویم وقت تنگ استو میگذرم از کنار بخت نگون بختم!

کاش میتوانستم آنجه دوست دارم باشم اما نمیتوانم !!! خدایا کمکم کن از کنار رحمتت بی توشه نگذرم و بر دیده هایت و نادیده هایم مرا سرزنش مکن !

نمیگویم کاش میگویم ممنون از اینکه نمیتوانم انجه نیستم باشم ولی میدانم هستند کسانی که من نیستند ومرا از دید خود به خوی خود نیشخند میزنند!



 پ ن : پیشنیاز یا شاهکلید رمز گشایی(بفره 5 الی 15)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳
bsj sajjad

نظرات  (۳)

۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۱:۱۴ خانم معلم
لایک
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۷ عبداله رضوی
لایک
۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۹ شیرین سخن
بیان تون زیبا و قشنگ بود
پایدار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی