نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

لطفا نظربدید دوستان بلاگی

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ

یه مدت نبودم بعد یه مدت باز رفتم سراغ سایت و یک سایت طراحی کردم لطفا نظرات خودتونو دریغ نکنید !

میخوام ببینم نقطه ضعف سایتم چیه 


سایت داراگرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۰
bsj sajjad

نظرات  (۵)

سلام
حجم سایت تون خیلی بالاست.نمیدونم اصطلاحا بهش چی گفته میشه،بخاطر همین مطالب تون دیر بالا میاد.بد نبود.میتوانید عالی تر هم باشه.
پاسخ:
درستش کردم چک میکنید دوباره/>؟

۲۰ دی ۹۷ ، ۱۵:۴۱ مرتضا دِ
سایت خبریه؟
پاسخ:
تقریبا خخخخ
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۲ جناب منزوی
با گوشی اومدم، نقطه ضعفی نداشت
سلام
سایت جالبی دارید. امیدوارم سایتتون روز به روز بهتر بشه. فکر کنم باید در جمله بندی ها بیشتر دقت کنید و اون ها رو ویرایش کنید. ان شاءالله موفق باشید.
۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۲ نویسنده آزاد
به نظر من اگه این فروشگاه رو توی ایسام میزدی، بهتر برات بازدهی داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی