نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

ارور نسخه 5 ورد پرس

جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

در نسخه 5 ورد پرس در قسمت ارسال مطلب با ارور زیر روبه رو شدید؟نگران نباشید

"The editor has encountered an unexpected error"


بله نگران نباشید کافیست افزونه yoa st را موقتا غیر فعال کنید یا ارتقا دهید.

در صورت عدم بهبود افزونه هاتونو کامنت بزارید

نظرات  (۳)

۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۱۶ سیدرضا بازیار
من همه افزونه ها رو غیر فعال کردم ولی باز هم این مشکل برطرف نشده
آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

خوشحال میشیم مارو دنبال کنید!
سلام من تازه وارد وردپرس شدم هیچ افزونه ای ندارم اصن اما این پیغام برام میاد نمیزاره پست یا پیج بزارم
اگر بلد باشین ممنون میشم کمکم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی