نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

تست موفقیت آمیز سامانه باور- 373 بر روی موشک بالستیک

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ق.ظ

امیر سرتیپ دوم محمود ابراهیمی نژاد ، معاون تحقیقات و جهاد خود کفایی قراگاه پدافند هوایی ایران در خصوص برتری باور-373 نسبت به اس- 300 گفت: رسیدن به باور 373 شاید یکی از انگیزه هایی بود که توانستیم اس- 300 را تحویل بگیریم. ما آنقدر به باور- 373 اعتقاد داریم که به اس- 300 اعتقاد نداریم. باور- 373 مطمئن تر و با اقتدار تر از اس- 300 برای کشور است. همین قدر بگویم که یک محصول بومی این اطمینان را به متخصص می‌دهد که هر قطعه‌ای را نیاز داشه باشد را خودمان تولید و استفاده کنیم.


وی همچنین ادامه می‌دهد: باور- 373 زاییده فکر ایرانی است و صفر تا صد آن در اختیار ما است و این بزرگترین امتیازی است که باور به اس- 300 دارد. سامانه باور- 373 می‌خواهد به ما بگوید آنچه را که می‌خواهیم می‌توانیم تولید کنیم. این بزرگترین دستاوردی است که برای نیروهای مسلح و صنایع دفاعی داشته است.


ابراهیمی نژاد همچنین از تست این سامانه روی موشک بالستیک خبر داد و گفت: سال گذشته این اتفاق افتاد و یک تست مثبت و خیلی خوب هم انجام گرفت.


گفتنی است پیش از این ایران از آزمایش موفق سیستم سلاح راکتی دافع هوا موسوم به باور 373 خبر داده بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
bsj sajjad

باور373

نظرات  (۱)

سلام
تشکر بابت اطلاع تون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی