نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

تصادفا زنده ماندم!

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ

فکرشو بکنید با 120 تا سرعت سر پیچ هشتی پلیس دیدم ! خواستم ترمز کنم که کنترل از دستم در  رفت  یعنی فرمون بازی کردو منم با همه کم تجربگیم فرمونو دو دستی چسبیدم تا به خودم اومدم دیدم ماشین یه دور 180 درجه چرخیده و با پشت ماشین کشیده شدم به سمت بیرون جاده که بقلش یه جوب بزرگ بود یه لحظه رو هوا بودم که محمود کریمی توضبط ماشین داد میزد  یا حسن! خلاصه اول خدا بهم رحم کرد بعد به مدد ابی عبدالله جون سالم به درد بردمو خدارو شکر ماشین چپ نشد که اگر میشد الان نمینوشتم داشتن سنگ قبرمو اماده میکردن خخخخ

پ ن : شاید امروز این اتفاق باعث شد بفهمم کی هستمو چه کار هایی زیبنده من نیست 

پ ن : از خرید دلار پشیمون شدم

پ ن : میرم همون کاسبی حلال خودمو ادامه میدم !

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
bsj sajjad

تصادف

پراید

نظرات  (۳)

سلام
واقعا این همه متحول شدید؟؟
پاسخ:
بله مگه میشه مرگ رو لمس کرد و متحول نشد!
سلام
بله.تا حالا چندبار تجربه انگار نه انگار....
پاسخ:
خب به قول یه بزرگی گاهی ما پامونو چپ میزاریمو خدا که خیلی دوسمون داره یه پس گردنی میزنه که برگردیم تو راه درست اما  نه تنها درس نمیگیریم و اونو نشونه نمیدونیم بلکه طلبکارم میشیمو گاهی غافلیم این خودش اوج رحمت خداونده
سلام کاملا درسته.نمیدونم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی