نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

کسی که من دنبالشم!

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ق.ظ


ڪسی ID این آقا رو نداره؟! ...

اگه داره بده ...

من بزارم تو پست هام ...


آخه Friend هاش ڪمن ...

اصلا فرند نداره ...

مطالبش ڪامنت ڪه نه ...

لایڪ هم نداره ...

تا اومدتو ادلیستمون سریع بلاڪش کردیم ...

آخه افڪار ما ڪه جای اون نیست ...


عیب نداره من با گریه مینویسم ...

تو با خنده Like بزن ...

آخه من فڪرم ڪوتاهه ...

آدمهای بروز و روشنفڪر امروزی ، پست هاشون... اینروزاشده، جڪ اقوام و عڪس های مهمونیهاشونو حرف از ...


امان از غریبی ...

امان ...

بشنو صدای مهدی فاطمه; این صدا 1400ساله ڪه آشناست ...

           آیا کسی هست مرا یاری ڪند???


                 (( اللهم عجل لولیک الفرج ))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
bsj sajjad

نظرات  (۱)

سلام
خوشحال به از وبلاگم بازدید کرده و نظر بدید...
همچنین حاضر به تبادل لینک هم هستم(شما بنده رو لینک کنید بعد خبرم کنید تا شما رو لینک کنم)
حتما سر بزنین و نظر بدین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی