نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

پهپاد شاهد۱۲۹

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

شاهد 129انحصار آمریکا را در تکنولوژی جدید پهپادی را شکست
 
 طراحی و ساخت این نوع پرنده بدون سرنشین تا کنون در انحصار امریکا بود اما از این پس ایران نیز با تلاش متخصصان نیروی هوافضای سپاه از فناوری ساخت این نوع پهپاد قدرتمند با نام شاهد 129 برخوردار شد...
 
این پهپاد رزمی که از تکنولوژی بومی و کاملا ایرانی برخوردار است می تواند سربازی قدرتمند برای دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران اسلامی باشد. 
 
شاهد 129 توانایی حمل همزمان 8 بمب یا موشک سدید ساخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد و برای اهداف ثابت و متحرک طراحی شده است. 
 
دقت در هدفگیری با شعاع عملیاتی 1700 کیلومتر و 24 ساعت مداومت پروازی با یک بار سوخت گیری از ویژگی های این پهپاد رزمی ایرانی است و هر فرودگاهی می تواند محل نشست و برخاست شاهد 129 باشد. 
 
سقف پروازی این پهپاد 24 هزار پا است که با ایستگاههای کنترل قابل حمل زمینی در ارتباط بوده و می تواند با هزینه بسیار پایین دفاع از میهن اسلامی را به دست گیرد. 
 
از آنجا که هزینه هر ساعت پرواز برای پهپادهای رزمی ده هزار دلار می باشد این پهپاد می تواند با هزینه صد هزار تومان در هر ساعت در آسمان ایران بدرخشد. 
 
شاهد 129 قدرت مراقبت از شعاع 200 کیلومتری خود را دارد و می توان از این پرنده بدون سرنشین در مقابله با اشرار، تروریست ها، کشف و شناسایی مرزهای آبی، خاکی، مسائل زیست محیطی، نقشه برداری و تهیه عکس های هوایی نیز استفاده کرد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
bsj sajjad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی