نشینمنگاه تنهایی های من

نشینمنگاه

پهپاد یسیر

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ق.ظ


 

یسیر تصویر برداری 360 درجه‌ای از اطراف خود
 
پهپاد «یسیر» با ویژگی‌هایی از قبیل مداومت پروازی بالا،‌ داشتن دوربین بسیار قوی و توانایی شناسایی و رصد نقاط کور، امروز وارد ناوگان پهپادی کشور می‌شود.
 
پس از اینکه در ساختار نیروی زمینی ارتش تحول گسترده‌ای ایجاد شد گروه پهپاد ولی عصر (عج) از سطح یگان به سطح گروه ارتقا یافت و امروز این گروه در مرزهای کشور، هم عملیات شناسایی و هم عملیات رزمی انجام می‌دهد.....
یسیر از نظر دوربین هواپیما بزرگ‌نمایی خوبی دارد که می‌تواند به صورت 360 درجه از اطراف خود تصویربرداری کند ضمن اینکه در زمان فرود این گونه هواپیماها می‌تواند در هر نقطه‌ای پرواز کند و در هر نقطه‌ای بنشیند.
 
فرمانده گروه پهپاد حضرت ولی عصر(عج) نزاجا در پاسخ به اینکه دستگاه‌های کنترل این پهپاد را هم می‌توان در یک ماشین تعبیه کرد یا اینکه ساختمانی برای آن لازم است، خاطرنشان کرد: به طور کلی هواپیماهای بدون سرنشین پرتابل متحرک دارند و ایستگاه هدایت آن می‌تواند به صورت سه پایه یا خودرو جای بگیرد و از محلی به محل دیگر برود.
 
سرهنگ خاکی با تاکید بر اینکه سقف پروازی این هواپیما بین 11 تا 15 هزار پا است، در پاسخ به این سؤال که آیا سیستم‌های راداری می‌توانند این هواپیماها را بگیرند، گفت: هواپیمای بدون سرنشین به خاطر جثه و جنس بدنه و وضعیت طراحی آیرودینامیکی شان معمولاً رادارگریز ساخته می‌شوند و یسیر هم این ویژگی را دارد.
 

وی در خصوص اینکه آیا این هواپیماها هم جعبه سیاه دارد، اظهار داشت: ایستگاه کنترل زمینی جعبه سیاهی است که هواپیما را از لحظه "تِیک‌آف" تا فرود تحت نظر دارد و اطلاعات آن را ذخیره می‌کند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
bsj sajjad

نظرات  (۱)

I admire his honesty! It's not often that Jews will admit they're not White. They usually try to have it both wa.3..yIs9;m sure his message will reach White voters much more effectively than the minorities...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی